Shop Forum More Submit  Join Login
Goretober Day 1 - Nosebleed by Feurette Goretober Day 1 - Nosebleed by Feurette
Prompt list is from a friend in IG

I wanna see this one done as well :')
Add a Comment:
 
:iconae-jeong:
Ae-Jeong Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Hey hey Nor dropping by!

I love this Nosebleed picture, the blood omgggg

Give me the list please? XD
Reply
:iconfeurette:
Feurette Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Digital Artist
//tackles you and holds you down

Eyyy, me too tbh :'D had so much fun, I might make other Goretober prompts more detailed. Maybe. Lmao

I'll send ya the list via Discord >w<
Reply
:iconae-jeong:
Ae-Jeong Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Traditional Artist
//struggles and screams

I will start tomorrow, after the exams are over, I can't wait eeeek

>w<
Reply
:iconfeurette:
Feurette Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Digital Artist
//starts tickling aggressively

KNEEL TO MEH! 

Alright fam! XD No pressure
Reply
:iconae-jeong:
Ae-Jeong Featured By Owner Oct 3, 2017  Hobbyist Traditional Artist
//laughssssszz too loudly

I SHALL NOT!

XD I uploaded all of dem lol
Reply
:iconfeurette:
Feurette Featured By Owner Oct 3, 2017  Hobbyist Digital Artist
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Reply
:iconae-jeong:
Ae-Jeong Featured By Owner Oct 3, 2017  Hobbyist Traditional Artist
YAAAAAAAAAAAAAA
Reply
:iconnaughtykittydv-1992:
NaughtyKittyDV-1992 Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Digital Artist
Awesome~! 0v0d
Reply
:iconfeurette:
Feurette Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Digital Artist
Gasp!!

Thank you!! ;;0;; ❤️
Reply
:iconnaughtykittydv-1992:
NaughtyKittyDV-1992 Featured By Owner Oct 2, 2017  Hobbyist Digital Artist
You're welcomeeee! ^0^/
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 1, 2017
Image Size
126 KB
Resolution
720×720
Link
Thumb

Stats

Views
90
Favourites
23 (who?)
Comments
10
×